3on3 FreeStyle – Giant G Challenge Camp
Yeni bir karakter Giant G, Özel Giant G Kıyafeti ve oyun içi öğeler almak için satın alma işleminizin karşılığını anında alın ve görevleri tamamlayın! Şimdi ya da asla bonus olarak bir paket kazanma şansın yok! Bu Paket şunları içerir: - Mücadele Kampı Bileti - 270 Puan *Challenge Camp etkinlik dönemi 20/3 ~ 4/30 23:59 PDT'dir. *Challenge Camp DLC'si 20.03.2016 23:59 (PDT) tarihleri arasında satışa sunulacak *Satın alınması durumunda paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Daha önce Giant G Character paketini satın aldıysanız, Character in Challenge kampında geri ödeme olarak 50 Puan verilir. (Tersi çalışır)