3on3 FreeStyle - Fox Character Package
The Old Soldier Never Die... Fox Court'un kurucusu ve yaşayan FS City Efsanesi yeniden tahtı almaya geliyor. Kıdemliyi deneyin ve mahkemeye hükmedin. Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Tilki - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınırsa, Fox Legendary Pack veya Fox Efficient Pack satın alamazsınız. *Satın alınırsa paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez.