3on3 FreeStyle - Fei Karakter Paketi
Genç zengin, Fei büyük tavrıyla FS kasabasında! Şimdi bencil ama güçlü bir oyun tarzını tecrübe et ve onu evcilleştirebilecek misin! Bu paket oyunda kullanılabilecek eşyalar içerir. Satın aldığınızda, tüm ürünler Mesaj kutunuza gönderilecektir. * Yeni Karakter - Fei - Altın Kartlı Bilet x5 * Satın alırsanız, Fei Heroine Pack veya Fei Efficient Pack satın alamazsınız. * Satın alırsanız, oyun içi gösterilebildiği için paket iade edilemez.