3on3 FreeStyle – DJ Bagman Character Pack
"Rüyanızda onunla tanıştınız mı? DayDream Court'un muhteşem DJ'i kortta! Yeni efsanemiz DJ Bagman ile tanışın ve onun rüya gibi oyununu deneyimleyin! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - DJ Bagman - Altın Kart Bileti x5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, Paket Mesaj Kutusuna gider. *Karakter Geçişiniz varsa, paketi açtığınızda DJ Bagman 50 Puanla değiştirilir."