3on3 FreeStyle – Blair Character Pack
Sahada ne kadar hoş, asil bir hanımefendi! Blair'le tanışın ve onun zarif basketbol oyununu deneyimleyin! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Blair - Altın Kart Bileti x5 *Satın alınması durumunda paket, geri alınamayan tek kullanımlık/tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Paket satın alındığında Mesaj Kutusuna gider. *Character Pass'iniz varsa, paketi açtığınızda Blair 50 Puanla değiştirilir.