3on3 FreeStyle - Big Joe Karakter Paketi
Basketbol bir Müzik gibidir! Ritmi hissedin ve sahayı sahneniz haline getirin! Onun ritmik hareketi yer ve havayı fethedebilir! * Yeni Karakter - Büyük Joe - Altın Kart Bileti x5 * Satın alınırsa, Big Flow Takım Paketi veya Big Joe Efficient Pack'i satın alamazsınız. * Satın alındığında, oyun içinde sergilenebilir öğeler içerdiğinden iade edilemez.