3on3 FreeStyle - Beginner Starter Kit
"Oyuna yeni misiniz? Başlangıç Seti, güvenle başlamanıza yardımcı olmak için burada! Erken ilerlemenizi artıracak temel öğelerle dolu! Bu paket şunları içerir: - 2016 JIP YE Replikası - 10.000 Jeton - Geçici Yetenek Kartı Bileti (7D) **Bu Hediye Paketi yalnızca sınırlı süre boyunca indirilebilir. Bu yüzden kaçırmayın!"