3on3 FreeStyle - 1,100 FS Points
Mağaza öğelerinde kullanılabilecek 1.100 Puan. FS Puanları ile diğer oyuncular arasında öne çıkmak için eşya mağazasından çeşitli eşyalar satın alın.