3D Don't Die Mr. Robot (Demo)
Meyveli bir yıkım boyutunda, hızlı tempolu arcade tarzı collect'em up tarzında hayatta kal! Neon Dunjun adı verilen son derece tehlikeli ve oldukça meyveli bir boyutta kapana kısılmış Mr. Robot rolünü üstlen. Hayatta kalmanın tek yolu, temas ettiğinde patlayarak patlama yarıçapındaki tüm düşmanları yok eden ve Mr. Robot’un ölümü birkaç dakika daha aldatmasına yardımcı olan meyveleri toplamaktır. Ona daha fazla yardımcı olmak için patlayan meyveler zincirleme bir reaksiyon başlatarak diğer meyvelerin de patlamasına neden olur; ekranı yıkımla ve daha da önemlisi PUANLARLA doldurur! Bu demo, sizi doğrudan aksiyonun içine çeken tek bir meydan okuma aşamasına erişim sağlar! Tam sürüme hazırlanırken oynanışı keşfedin ve yeteneklerinizi şimdiden geliştirin! Giderek artan sayıda düşmana karşı hayatta kalmaya çalışın, rekorunuzu kırın ve çevrim içi liderlik tablosunda zirveye tırmanın!