33 Immortals
33 oyuncuyla oynanan eşli macera roguelike oyunu 33 Immortals'da tek başına veya arkadaşlarınla turlara atıl. Canavar ordularına karşı savaş, devasa baş düşmanları alt et ve her turda daha da güç kazan. Diğer isyancılarla güçlerini birleştirerek iş birliği yapmak için oyun içi ifadeleri kullan ve onlarla birlikte Tanrı'nın gazabıyla yüzleş. BASKINA HEMEN BAŞLA Hızlı eşleştirme özelliği sayesinde, lobi veya planlama gerektirmeden 33 oyunculu eşli oyun turlarına anında atıl. Tek başına oynayarak veya en fazla 4 arkadaşınla birlikte takım kurarak hızlı oturumlar için tasarlanmış, akıcı ve tekrar oynanabilir baskınlarda savaş, canavar ordularına karşı devasa iş birlikli savaşlarda mücadele et ve destansı baş düşmanlarla yüzleş. 33 OYUNCULU İŞ BİRLİKLİ OYUN DENEYİMİ Birlikte savaşarak hayatta kalın. Sesli sohbete gerek kalmadan oyun içi ifadeler, sinyaller ve iş birlikli yeteneklerle iletişimi koordine et. Düşen müttefikleri canlandır, güçlü etkileri birleştir ve çok sayıda oyuncunun omuz omuza savaştığı kaotik çatışmalara uyum sağla. HER TURDA DAHA DA GÜÇ KAZAN Tanrı'nın orduları seni defalarca yere serecek fakat her turda daha da güç kazanacaksın. Baskınlardan kaynak topla, kalıcı ruh geliştirmelerinin kilidini aç ve yeni silahlar, özel eşyalar ve güçlerle cephaneni genişlet. Farklı kombinasyonları dene ve Tanrı'nın gazabına karşı daha da büyük savaşlara hazırlık yap. TANRI'NIN GAZABIYLA YÜZLEŞ Birlikte Tanrı'nın gazabıyla yüzleşin. Tanrı'nın nihai hükmüne karşı başlatılan bu ölümsüz ayaklanmaya katıl; mitolojik fantezi, macera roguelike ilerleme sistemi ve geniş ölçekli iş birlikli oyun deneyimini bir araya getiren bu eşsiz deneyimde ölümsüzlük için mücadele et.