2550 Antik Sikke - Kadimlerin Kraliyet Hazinesi
Kadimlerin Kraliyet Hazinesi, Korsan Dükkanında harcanacak 2550 Antik Sikke içerir. Sikkeler; kıyafetler, nesneler, evcil hayvanlar, yelkenler, evcil hayvanlar, gemi başı süsleri... ya da yine evcil hayvanlar satın almak için kullanılabilir!