Sea of Thieves Yağma Kartını satın al ve maceralarında Şöhretini artırmaya devam ederken ekstra Sezon ödülleri kazanma şansının da kilidini aç! 17. Sezon Yağma Kartı, Koleksiyoncunun Yelkenleri ve Kaptanlı gemiler için bir Gemi Armasının yanı sıra korsanın için Rare İmparatorluk Şapkası, Ceketi ve Eldiveni de dâhil olmak üzere Rare İmparatorluk gemi setini, ayrıca Yağma Kartı olmadan da sezonluk ilerlemeden kazanılabilen 250 Sikkeye ek olarak aşamalı şekilde kazanabileceğin 750 Antik Sikke içerir. Tüm kozmetikler bu denizlere daha yeni ulaştı, daha Dükkân stoklarında bile yoklar!