15.000 Realm Royale Reforged Crown'ı
15.000 Realm Royale Reforged Crown'ı Aç. Realm Royale Reforge'un oyun içi para birimi Crown'lardır. Crown'ları kullanarak Battle Pass veya karakter ve binek görünümü gibi kozmetik eşyalar açabilirsin!