1200 Diamonds
Bu paket 1200 adet elmas içerir. Hamster Playground Diamonds, hamsterinizi özelleştirmenize olanak sağlayan çeşitli oyun içi eşyaları satın almak için kullanabileceğiniz bir oyun içi para birimidir.