11000 VALORANT Puanı (1500 Bonus + 9500)
Bu paket 11000 VALORANT Puanı (1500 Bonus + 9500) içeriyor. VALORANT Puanı, VALORANT'ta kullanılabilen bir oyun içi alışveriş birimidir.