1100 Currency Pack
Bu paket 1100 (1000 + 100 Bonus) oyun içi para içerir. Oyun içi parayı PGA TOUR 2K21 MyPLAYER'ınızı en iyi donanımlarla kişiselleştirmek, Skin Match'lerde işi ciddiye bindirmek ve Online Societies turnuvalarını harika bir şekilde sürdürmek için kullanın!