10tons Physics Puzzle Double Pack
Baseball Riot: Baseball Riot, güldürü komedisi ve kargaşa dolu, fizik tabanlı ve eğlenceli bir bulmaca oyunudur! Emekli star vurucu Gabe Carpaccio'nun yerine geçin ve eski takımını Explodz Inc.'nin pençelerinden kurtarmak için giriştiği mücadeleye katılın. King Oddball: Dünyayı kayalar ile yok edin! Kral dili ile kayayı ileri geri sallar ve butona basılarak kaya fırlatılır. Bırakma anını iyi hesaplayarak olabildiğince çok hedefi tek seferde yok etmeye çalışın.