1,000 ARCoins
Gilly’nin Atari Salonunda çeşitli dekorasyonların kilidini açmak için hemen 1000 ARCoin satın al. Hemen ARCoin alıp tarzını göster! ARCoin’ler harcanır ve oyuncular tek seferde birden fazla paket alabilir.