100 Kapı — Hapishaneden Kaçış
Yepyeni bir 100 kapı oyunuvtam önünde duruyor! 100 Kapı - Hapishaneden Kaçış oyununu oynayın ve bu olağanüstü hapishaneden kaçmak oyunları içerisindeki tüm kaçış bulmacası seviyelerini geçerek zeka seviyenizi artırın. 100 kapı oyunu içerisindeki her kapıyı açmadan önce gerilimi hissedin. Piyasada çok fazla hapisten kaçmak için uğraşacağınız kaçış oyunu var ama bu kaçış odası oyunları seviyeleri diğerlerinden farklı. 100 Kapı - Hapishaneden Kaçış oyununu indir ve nedenini kendin gör. Hapishaneden kaçış oyununu sizleri bekliyor. Kaçış odası içerisindeki tüm şifreleri çözmenin, bütün kaçış bulmacası oyunlarını tamamlamanın ve hapisten kaçma oyunları kapılarını başarıyla açmanın tadını çıkarabilirsin. 100 kapının anahtarını bul çözüme ulaş. 100 KAPI - HAPISHANEDEN KAÇIŞ - OYNANIŞ: Megan ile tanışın, kendini bir hapishanede kapana kısılmış bulan genç, meraklı bir gazeteci. Peki yanlışlıkla mı değil mi? Bunu öğrenmen gerek. 100 kapı oyunu ana mantığı, Megan’e zorlayıcı hapisten kaçmak oyunu bulmacalarını çözmede, saklı ipuçlarını bulmada ve hapishaneden kaçmak için ihtiyacı olan yardımı sağlamak, böylece evine sağ salim dönebilir. Bütün hapishaneden kaçmak oyunları seviyelerini tek başına çözemez, o yüzden hapisten kaçmak için alabileceği tüm yardcıma ihtiyacı var. 100 kapıyı açın, kaçış odası çıkışını bulun ve sonunda hapishaneden kaçmak için gerekli yolu bulacaksınız. Eğer kaçış odası oyunları içerisinde takılıp kalırsanız oyunu bırakmak bir seçenek değil! Kaçış oyunu ipuçları bulmalacaları çözmenizde size çok yardımcı olacak. 100 Kapı - Hapishaneden Kaçış oyununu şimdi indirin ve zihninizi çalıştırmaya başlayın! 100 KAPI - HAPISHANEDEN KAÇIŞ – ÖZELLIKLERI: - Hapisten kaçmak için gizli nesneler ve çözülmesi gereken bilmeceler içeren heyecan verici bulmacalar - Harika mekanikler: zaman ve uzayda hareket edin, nesneleri birleştirin, zeka oyunları oynayın - Harika animasyonlarla çevrili seviyeler - Mantıklı görevler - 100 kapının anahtarını bul - Detaylara özellikle önem verilmiş harika grafikler - Oynaması basit, tamamlaması zor - Farklı hapishane hücreleri - Neredeyse cihazınızın hafızasını işgal etmez 100 Kapı - Hapishaneden Kaçış oyununu indir ve senin gibi iyi bir kaçış odası sever için bilmecesi için hiçbir şeyin zor olmadığını kanıtla! Hapishaneden kaçmak için yeni bir maceraya atıl. Müthiş bir hapishaneden kaçış oyununu. Peaksel tarafından geliştirilmiştir.