10 Seconds to Win!
Zorlu ama adil hassas platform mücadelelerinde hedefe olabildiğince hızlı ulaş! 10 Seconds’ta zafere giden yolda sıçrayan ve koşan çevik küçük sarışın kahramanın rolünü üstlen! Her mücadeleyi tamamlamak için sadece 10 saniyenin olduğu hassas bir platform oyunudur. Sahnenin uzak tarafındaki kupaya ulaşmaya çalışırken kazıklardan, dönen testere bıçaklarından ve daha fazlasından kaçınmak için koş, zıpla ve sıçra. Gittikçe zorlaşan 100 seviyenin tamamında ustalaşabilecek misin?