Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
6,7 milyondan fazla satan klasik mahkeme salonu macerası serisi, sonunda burada. Phoenix Wright olun ve bir mahkemede masum müvekkillerinizi kurtarmak için verdiğiniz savaşın gerilimini tecrübe edin. İlk üç oyunu kapsayan 14 bölümün tamamını tek bir görkemli koleksiyonda oynayın. Her vakanın ardındaki karmaşık gizemleri çözün ve salt gerçeğe bizzat şahitlik edin! İşte bu! En son güncellemede yeni özellikler ve diller eklendi! Galeri - Müzik Çalar: Oyundaki müzikleri ve özel aranjman albümünden seçilen parçaları dinle. - Sanat: Resmî çizimler ve ara sahneler dâhil olmak üzere oyundaki çeşitli sanat eserlerini görüntüle. - Sahne Oluşturucu: Karakter modelleriyle ve animasyonlarla farklı sahneler oluşturarak eğlen. Keyfini çıkarabileceğin daha fazla özellik - Bölüm Seçimi, oyuna seçtiğin bir bölümden başlamana olanak tanır. - Hikâye Modu, hikâyenin keyfini daha iyi çıkarabilmen için vakaları otomatik olarak çözmene olanak tanır. - Otomatik oynatma, vakaları çözmeye odaklanmak için diyalogları otomatik olarak oynatmana olanak tanır. (oyun tarzına göre Hikâye Modu ve Otomatik oynatma arasında geçiş yap). Latin Amerika İspanyolcası ve Brezilya Portekizcesi için metin ve ses dâhil ek dil desteği! Hata Düzeltmeleri - Unity'deki güvenlik açıklarına karşı önlemler aldık.