Assassin's Creed Odyssey - Nihai Sürüm
Nihai Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Ana oyun. - Sezon Bileti: 2 genişleme, 1 görev, Assassin's Creed III ve Liberation Remastered - Lüks Paket: 2 ekipman paketi, 1 naval pack ve geçici takviyeler Bu aksiyon macera oyununda Antik Yunanistan'ın kaderini değiştirmek için yelken açın. Karada ve denizde savaşlara katılın, kendinizi gerçek bir kahraman olarak kanıtlayın ve geçmişinizin sırlarını ortaya çıkarın. SPARTALI BİR SAVAŞÇI OLARAK SAVAŞIN Kargaşanın eşiğindeki bir dünyada kendi maceranızı yaratın ve yol boyunca efsanevi yaratıklarla savaşarak efsanevi bir Spartalı kahraman olun. 150 askerin 150 askere karşı savaştığı, Sparta ve Atina arasında yaşanan epik muharebelere katılın. ANTİK YUNANİSTAN'A SEYAHAT EDİN Vahşi doğal alanlar, canlı şehirler ve ikonik tarihî alanlardan geçin. Pırıltılı denizlerde yelken açın, yüksek dağlara tırmanın ve bir uygarlığın merkezini keşfedin. KENDİ YOLUNUZU SEÇİN Seçimleriniz, etrafınızdaki dünyayı şekillendirecek. Verdiğiniz her karara tepki gösteren, canlı bir dünyada oynayın: İttifaklar kurun, çatışmalar yaratın ve karakterlerin kaderlerini belirleyin. Ekipmanlarınızı, geminizi ve özel yeteneklerinizi özelleştirerek efsane olun.