BANDAI NAMCO EntertainmentRol oyunları
Ana oyun, üç DLC paketi, ""Dissonance of the Nexus"" Genişletmesi ve bonus oyun içi eşyalarının bulunduğu Tam Sürüm ile eksiksiz bir SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET deneyimi yaşa! Seçimlerin bir mermiden daha ağır ve hızlıdır. Kendi karakterini yarat ve ArFA-sys adlı nadir bir yardımcı yapay zeka ile ekip olarak silahlar ve çelikten oluşan Gun Gale Online dünyasına adım at. Sword Art Online'dan türünün ilk örneği bu ""TPSRPG"" oyununda üçüncü şahıs nişancı oyunlarının heyecanı ile bir RPG'deki gelişim hissini bir arada yaşa! Avatarını özelleştir ve çok çeşitli silahlarda ve yeteneklerde ustalaş! SAO animesinin 3. sezonu ""Alicization""daki Alice ve Eugeo'dan Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale'deki Eiji ve Yuna'ya kadar 30 karakter arasından seçimini yap!