Wheels of Aurelia
70'lerin aksiyonlu İtalya'sında geçen bir yolculuk hikâyesi oyunudur; İtalya'nın batı kıyısındaki ünlü "Via Aurelia" bölgesinin yollarında araba kullanan Lella adlı kıpır kıpır bir kadının hikâyesini anlatır. Bu, izometrik bir yarış oyunu şeklinde kurgulanmış interaktif bir oyundur ve tekrar oynanabilirliğe odaklanılmıştır: Her bölüm yaklaşık on beş dakika sürer ve keşfedilmeyi bekleyen on altı değişik bölüm sonu vardır. 1970'lerin İtalya'sında terörizm, adam kaçırma ve siyasi kargaşa ile geçen bir dönem yaşandı. Seçimlerinize ve ziyaret etmeye karar vereceğiniz yerlere bağlı olarak, kendinizi arabalı takip, yasa dışı sokak yarışları ya da bir Katolik papazla hararetli bir tartışmada ve bir bilgisayar oyununda daha önce hiç karşılaşmadığınız bir karakter grubu ile birlikte çok daha fazlasında bulabilirsiniz.