STAR OCEAN THE DIVINE FORCE
[Alanlarda Özgürce Uç] STAR OCEAN THE DIVINE FORCE'da karakterler, 360 derecede özgürce hareket edebilir ve gökyüzünde dolaşabilirler. [Üç boyutta özgürce gez ve keşfet, görebildiğin her şeyi keşfedebilirsin!] Şu ana kadarki en büyük ortamda uçarak üç boyutta hareket edebilirsin. Uçarak ister tepeleri ve şehir binalarının çatılarını keşfet, ister uçurumlardan atlayarak akıcı bir şekilde dövüşe gir, hem maceranda hem de savaşlarında daha özgür olacaksın. [Serideki En Hızlı ve Kuvvetli Aksiyon] Oyun istediğiniz gibi oynayabilmen için sana imkân tanıyacak olsa da savaşlarının ölçeği de değişti. Karakterler, çok hızlı hareketler içeren saldırılarla, bir anlığına düşmanlarının gözünün önünden kaybolmanı sağlayan özel yeteneklerle ve tek vuruşta öldürebilen bir beceriyle çok sayıda düşmanı alt edebiliyor! Bu oyun, gökyüzünde özgürce süzülürken tadını çıkarabileceğin zorlu ama heyecan verici bir savaş deneyimi sunacak.