Assassin’s Creed Shadows
Thrown to the Dogs bonus görevini edinmek için hemen ön sipariş verin. Feodal Japonya’da geçen epik bir tarihî aksiyon macera hikâyesini deneyimleyin! Kargaşa dolu bir devirde hayran olunası bir açık dünyayı keşfederken ölümcül bir şinobi suikastçısı ve güçlü bir efsanevi samuray olun. Beklenmedik şekilde aynı safta yer alan iki müttefik arasında geçiş yaparak ortak kaderlerini keşfedin. Birbirini tamamlayan oyun tarzlarında ustalaşın, şinobi birliğinizi yaratın, sığınağınızı özelleştirin ve Japonya’da yeni bir çağı başlatın. - Muhteşem kale yerleşimlerinden ve hareketli limanlardan huzurlu mabetlere ve savaşın yıktığı kırsallara, Feodal Japonya’nın baştan çıkarıcı açık dünyasını keşfedin. Öngörülemeyen hava koşulları, değişen mevsimler ve duyarlı ortamlarda maceralara atılın. - Şinobi suikastçısı Naoe ve efsanevi samuray Yasuke olarak sürükleyici hikâyelerini deneyimleyin ve birbirini tamamlayan oyun tarzlarında ustalaşın. Naoe’yle görünmemek için gizliliğe, düşmanlarınızı şaşırtmak için de çevikliğe başvurun. Yasuke’yle düşmanlarınıza ölümcül bir kesinlik ve güçle saldırın. İki karakter için de farklı yeni beceriler, ekipmanlar ve ilerlemeyi açın. - Dünyayı keşfederken bilgiyi silaha dönüştürün ve bir sonraki hedefinizi avladığınız sırada dört bir yandaki gözünüz ve kulağınız olacak kendi casus ağınızı kurun. Yolculuğunuz sırasında görevlerinizi tamamlamanıza yardımcı olacak, benzersiz kabiliyetlere sahip yeni müttefikler edinin. - Büyüyen şinobi birliğinize; ekibinizi eğittiğiniz, yeni ekipmanlar ürettiğiniz, kilit karakterlerle etkileştiğiniz ve üssünüzün yerleşim düzenini, dekorasyonlarını ve aksesuarlarını seçtiğiniz, tamamen özelleştirilebilir bir sığınak yaratın.