World of Tanks Modern Armor – Kükreyen Tarih
Rakibi yarıp geçin! M4A2E4 Ripper, gerçek askeri tarihten ilham alan boya işçiliğiyle bezeli bir ikonik Sherman tank varyantı. Bu koleksiyon aracı düşman savunmalarını paramparça edecek bir atış hızına sahip. Kükreyen Tarih aynı zamanda değerli Artışlar ve savaş kazancınızı artıracak Premium Hesap günleri de getiriyor. Bu World of Tanks Modern Armor DLC paketinin içeriği: - Amerikan Seviye V M4A2E4 Ripper Orta Tank - 7 Günlük Premium Hesap - x3 Araç DP'si Artışı (10) - x4 Komutan DP'si Artışı (10) - x1,5 Gümüş Artışı (10) NOT: Tüm Premium araçlar kendi Garaj yuvaları ve standart ve Premium mermi karışımıyla birlikte gelir.