1 Mavi Küre
Maksimum canlılığını 1.000 puan artırmak için 1 Mavi Küre al. Not: Oyunda 14 Mavi Küre bulunur. Ekstra Mavi Küre satın alsan bile, 14 Mavi Küre'den (20.000 canlılık puanı) fazlasına sahip olamazsın.