1 CatLine
2D kedi dostunun yardımıyla zihin zorlayan bölümleri ustalıkla geç! 1 CatLine evrenine hoş geldin! Cesur ve macera düşkünü kahramanı, her biri tek ekranlık bulmacalardan oluşan 50 benzersiz bölümde yönlendireceğin, zekâ yoran ve hassas hamleler gerektiren bir platform oyununa hazır ol. Renkli piksel sanat tarzında tasarlanmış farklı ortamlar da cabası. Gitgide karmaşıklaşan bölümlerde koş, durma zıpla. Zamanı dondurup bakış açını değiştirerek kedi dostuna yön ver! Patili dostunun uzun tüylü minik bedenini kullanarak sandıkları it, düğmeleri etkinleştir veya geçici platformlar oluştur. Tüm zorlukların üstesinden gelecek kadar zeki misin?