Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar, konsol oyunlarının en iyilerinden ilham alan ve klasik JRPG formatında sunulan, zindanlarda yolculuğa çıkacağınız, sıra tabanlı dövüş ve dünyayı keşfedeceğiniz zengin bir hikaye sunan bir RPG'dir. Yüksek kapasiteli güç sistemi ve muhteşem Battle Bursts sunan geleneksel, sıra tabanlı dövüş. Gizli zindanlar, nadir patronlar ve rastgele çıkan dostlar ve düşmanlarla dolu bir dünyayı keşfedin. Aksiyona dayalı, tuzaklar, bulmacalar ve sırlarla dolu, rastgele oluşan zindanlar. Hayatta kalmak için her bir kahramanın benzersiz zindan becerilerini kullanın Ünlü Battle Chasers çizgi roman serisindeki her biri benzersiz kabiliyet, özellik, öğe ve zindan becerilerine sahip altı kahramandan üçünü seçerek serüveninizi yaratın Epik öğeler oluşturmak için bolca malzeme içeren sistemi kullanarak derin tasarım sistemine giriş yapın! Çok satanlar listesindeki Battle Chasers çizgi romanı, ilk olarak 90'ların sonunda yayımlanmış ve kısa sürede takipçiler kazanmıştır.