Ratyrinth
Zorlu labirent benzeri aşamalarda ilerle ve kayıp bir kemirgenin ailesine kavuşmasına yardım et! Ailesinden ayrı düşmüş ve korkunç düşmanlarla dolu korkutucu bir ormanda kaybolmuş, çevik bir kemirgenin rolünü üstlen! Ratyrinth, zekâ geliştirici bölüm tasarımı ve retro sunumuyla ilerlemeli bir platform oyunudur. Akıcı piksel sanatı animasyonuyla minimalist 2 tonlu stilde sunulan labirent benzeri aşamalarda koş, zıpla, duvarlara tutun, yüz ve tırman. Başarısız olursan endişelenme, çünkü anında başlangıçta yeniden doğarsın ve gerektiği kadar yeniden deneyebilirsin. Tamamladığın her aşamada zorluk artar, ilerledikçe kademeli olarak yeni mekanikler ve düşmanlar eklenir.