Sifu Deluxe Cosmetic Pack
Deluxe Cosmetic Pack şunları içerir: - Düşmanlarla dövüşürken tarz sahibi olmanı sağlayacak şık ve lüks kıyafetler. Oyunda kıyafetleri açmak için gereken mücadeleleri tamamla. - Yeni özel filtrelere ve karakter pozlarına erişmene imkân tanıyan Photo Mode Cinematic Pack. Bu yükseltme paketi Sifu Standard Edition'a önceden sahip olmayı gerektirir ve ana oyunu içermez.