Heart of the Forest
Kara Orman’a düzenlenen talihsiz bir doğa yürüyüşünde birbiriyle uyumsuz bir grup öğrenci, ormanın derinliklerine hapsolmuş intikamcı bir ruhun büyüsüne maruz kalır. Artık hem bu varlığın yozlaştırıcı etkisinden kurtulmaya çalışacak hem de hayatta kalmak için amansız bir mücadele vereceklerdir. Korku, travma ve geçmişin saklı sırlarıyla kuşatılan her karakter, yavaş yavaş kendi kırılma noktasına itilir. Almanya merkezli bağımsız stüdyo Trapped Predator imzalı bu etkileşimli psikolojik korku hikâyesinde kimin sağ kalacağı tamamen senin seçimlerine bağlı. Olaylar geliştikçe grup üyeleri, en derin korkularıyla ve geçmişlerinin karanlık gölgeleriyle yüzleşmek zorunda kalır. Kim hayatta kalacak? Bu dehşet dolu orman yolculuğunda karakterlerin hayatta kalmasına yardım et.