PEPPERED: An Existential Platformer
PEPPERED, her şey için yalnızca TEK bir şansın olduğu varoluşçu bir platform oyunudur. Her seçim, her boss savaşı ve her başarısızlık dallanan hikâyeyi etkiler ve nasıl ilerleyeceğini ve sona ereceğini belirler. Dünyayı kurtaracak mısın yoksa fena halde başarısız mı olacaksın? Dünya kıyamet karşısında kayıtsız kalırken, bir ofis stajyeri dünyayı tek başına kurtarmaya karar verir. Dünya ise polisi, öfkeli kalabalıkları ve medyayı çağırarak onu terörist ilan eder. ■ DALLANAN HİKÂYE Birden fazla son. Birden fazla rota. Hataların ve seçimlerin hikâyeyi ciddi şekilde etkiler ve seni tamamen benzersiz mekânlara götürebilir. ■ PLATFORM AKSİYONU Koş. Zıpla. Öl. Ekrana bağır. ■ TEK ŞANSLIK BOSS SAVAŞLARI Zorlu mücadeleler. Kaybedersen oyun sıfırlanmaz ve ikinci bir şans verilmez. Hikâye yenilginle birlikte devam eder. ■ SEÇİMLER Diyaloglardan eylemlere kadar seçimler yap. Karakterleri, sahnelerin sonucunu ve sonu etkilerler. ■ GİZLİLİK BÖLÜMLERİ Yakalan, sessizce geç ya da gizli bir çözüm bul. Her bölümün kendine özgü bir karakteri ve kalıcı sonuçları vardır. ■ KEŞİF Garip ve hüzünlü insanlarla dolu tuhaf bir dünyaya dal. Renkli NPC’lerle konuş, etrafı keşfet ya da her şeyi görmezden gel. ■ TAMAMEN RASTGELE ŞEYLER Belki de serserilerden kaçmak için bir alışveriş arabası kullanman gerekecek. Ya da bir sunum hazırlayacak ya da köşe başındaki bir deliyle kumar oynayacaksın. Kim bilir? Ben bilirim. ■ BİR OFİS SANDALYESİ Üzerinde dönebilirsin.