X-Morph: Defense Demo
Unik blandning av skjutare i fågelperspektiv och tower defense-strategi. Du är X-Morph – en utomjordisk ras som invaderar jorden för att skörda dess resurser. Ta fram strategier i byggläget genom att välja ut rymdvarelsetorn eller kasta dig rakt in i stridens hetta. Bygg labyrinter för fiendevågor i en miljö som erbjuder enorma planeringsmöjligheter. Riv byggnader och broar för att hjälpa till i försvaret eller förstör allt som kommer i din väg på ett aldrig skådat sätt.