Skaffa tidsbegränsade Winter Hunting Bundle som endast är tillgängligt till och med den 31 januari 2026, med det vackra nya Scotland Hunting Reserve och det senaste DLC-paketet för anpassning av troféstugan, Premium Trophy Mount Pack. DET HÄR PAKETET INNEHÅLLER Scotland Hunting Reserve – Jaga ikoniska skotska djur i ett reservat där varje stig slingrar sig genom historien. Premium Trophy Mount Pack – Visa upp dina hårt förtjänade jaktprestationer med de nya, utsmyckade troféerna. Fantastiska minnen – ja! Snygg jaktstuga – absolut!