Välkommen till New England Mountains! Packa din utrustning och gör dig redo att utforska Appalacherna! Använd din list för att erövra en ny ”Great One”, upptäck tre förbättrade djur och träffa en gammal vän på den här vackra platsen. Jaga i fantastiska miljöer White Mountains finns i norra Appalacherna och sträcker sig över ungefär en fjärdedel av New Hampshire samt delar av Western Maine. Här finns tuffa och mångsidiga miljöer som låter jägare utforska en fantastisk natur. Spendera din tid i skogen, ute vid forsen eller vid sjön och hitta en bra plats för att spana in de vilda djuren – och njut av möjligheten att uppleva den unika naturen... Upptäck förbättrade villebråd och den rika naturen På höglandet och genom skogarna i New England Mountains får jägare en unik chans att sikta tre stycken ”Great Ones”, eller någon av de andra vackert förbättrade villebråden, den nobla vitsvanshjorten, den vackra rödräven och den majestätiska älgen. Men det gör inte saker lättare – villebråden har många gömställen. Tät skog, forsande vatten och en natur som formats av tidens gång erbjuder en vacker och varierande natur. Oavsett om du väljer att vänta på djuren på de alpinska fälten eller i de vintergröna lövskogarna så ger New England Mountains dig chansen att ha tid för dig själv och koppla av. Planera dina jaktturer och strategier New England Mountains myllrar av liv. Jägare måste planera noggrant när det är dags att bege sig ut på bergen. Oavsett om du enbart är ute efter den ärorika ”Great One” eller vill utforska naturen så kan du anpassa utseendet på ditt vapen med två kosmetiska föremål för den äkta New Hampshire-känslan. En perfekt chans att visa upp din personliga utrustning innan du ger dig ut på jakt efter det där svårfångade och prestigefyllda villebrådet.