Det nya Multi-Class Weapon Pack innehåller fyra nya vapen: tre repetergevär och ett unikt kombinationsvapen. Paketet ger dig rätt utrustning för alla typer av jakt, från precision vid jakt på småvilt till kraftfulla vapen för storvilt. Se till att varje skott räknas med nya ammunitionstyper och upplev en kraftfull vapenupplevelse, från kraftig rekyl till dynamisk anpassningsförmåga. RICHARDSSON .500: OÖVERTRÄFFAD STOPPKRAFT Richardsson .500 är ett kraftfullt gevär med rak avtryckare avsett för de största viltarterna, som ger en tydlig och gedigen känsla. Säkerhetsmekanismen med avspänningsfunktion är kamrad för kaliber .500 Jeffery, vilket gör det till det ultimata valet för storvilt (klass 8–9) på långa avstånd. Ammunition: .500 Jeffery med massiva kulor för extrem genomträngningsförmåga eller Soft-Point för exceptionell expansion. ALIS PRECISION SHOT .25-06: MÅNGSIDIG PRESTANDA PÅ MEDELLÄNGD ALIS Precision Shot .25-06 är ett ikoniskt och pålitligt val för medelstort vilt, med en plan bana och mångsidig ammunition för olika djurklasser. Detta ikoniska repetergevär, som funnits i nästan ett sekel, ger betydande kraft och behaglig rekyl, vilket gör det perfekt för jakt på medelstort vilt. Ammunition: .25-06 har Polymer-Tip för exakt penetration på klasserna 3–7, samt en märkbart lättare Soft-Point för kontrollerad expansion på klasserna 2–6; båda är effektiva upp till 200 m. JONEROS .17HMR: SPECIALIST PÅ SMÅVILT MED UTÖKAD RÄCKVIDD Joneros .17HMR är en mycket träffsäker specialist på småvilt och fågel, med en exceptionellt platt bana som underlättar sikte på långa avstånd. Detta miniatyrgevär har snabba följdskott och ett 10-skottsmagasin, vilket gör det idealiskt för skadedjur och små rovdjur (klasserna 1–2) och ger dig utökade nollställningslägen upp till 300 m. Ammunition: .17HMR med helmantlad kula för en rak bana och hög genomträngningsförmåga, eller med polymerspets för ökad expansion; båda är utmärkta för klass 1–2 med en effektiv räckvidd på 125 meter. CASSIDY KOMBINATIONSHAGELGEVÄR: FLEXIBEL OCH SMIDIG VÄXLING Cassidy Combination Gun låter dig växla mellan gevär och hagelgevär, vilket ger dig oöverträffad anpassningsförmåga för olika situationer. Detta klassiska vapen med brytmekanism är i princip två vapen i ett, som täcker småvilt på långa avstånd med sin .22 Magnum-gevärspipa och ett brett utbud av djur på nära håll med sin 12-kalibers hagelgevärspipa. Håll ned omladdningsknappen för att byta ammunitionstyp och anpassa dig till alla jaktförhållanden. Ammunition: Använder befintliga kalibrar: .22 Mag med mantlad hålspets eller hålspets för klasserna 1–2. För kaliber 12, välj fågelhagel (klass 1), hagel (klasserna 2–5) eller slug (klasserna 4–8).