The Walking Dead: The Final Season - Demo
Efter flera år till fots i kamp med både levande och döda kan en isolerad skola innebära att Clementine och AJ äntligen har hittat ett hem. Men att skydda platsen kräver uppoffringar. I den gripande sista säsongen kommer dina val att definiera dina relationer, forma världen och avgöra hur Clementines berättelse avslutas.