The Town of Light Demo
Inspirerat av verkliga händelser och platser. Spela i rollen som Renée, en 16-årig tjej som lider av symtom på psykisk sjukdom. Hon söker efter svar på många frågor från sitt förflutna, samtidigt som hon utforskar platsen där hon tillbringade större delen av sin barndom. Ta med Renée på en mörk och känslomässiga resa där gränserna mellan underhållning, fantasi och verkligheten suddas ut. The Town of Light, som är baserat på omfattande efterforskningar och inspirerat av verkliga händelser, är ett psykologiskt äventyrsspel i första person som utspelar sig på Volterras mentalsjukhus i Toscana, Italien. Utforska mentalsjukhuset som det ser ut än i dag och avslöja mänsklighetens mörka sidor.