The Riftbreaker: Prologue Xbox
The Riftbreaker-prologen låter dig uppleva händelserna som äger rum innan kampanjens berättelse börjar. Utforska en helt ny värld. Samla resurser. Bygg en bas. Försvara dig från tusentals utomjordiska varelser eller ta den vackra vägen och gör vad du vill – valet är ditt.