The Plane Effect Demo
Spela de första 30 minuterna av Solos resa... Ett äventyrsspel där både tid och sinne manipuleras ... Det är din sista dag på kontoret, det är dags att stämpla ut och åka hem – med en känsla av en överhängande kosmisk anomali, en förtryckande, utomvärldslig kraft. Du kan inte göra något åt kosmos. Det enda du vet är att du måste hem till din familj, så snabbt du kan. Ta dig hem till varje pris ... På din väg genom den dystopiska staden går det snart upp för dig att allt inte står rätt till. Har det alltid tagit så här lång tid? Har gatorna alltid bildat en labyrint? Var exakt är ”hemma”? Det enda du vet är att du måste vidare, fortsätta framåt. Ta dig fram genom ett dystopiskt samhälle Avancera genom vackert designade och detaljrika utomvärldsliga miljöer. Lös märkliga pussel för att Solo ska kunna ta sig vidare genom områdena. Spelaren har möjlighet att lösa pusslen steg för steg utan ledtrådar, men det går även att aktivera lite vägledning på denna omöjliga resa via Assisterat läge. En illasinnad närvaro följer tätt bakom Se till att Solo rör sig. Framåt, till hans familj, hem. Stanna inte, vänd inte tillbaka. Är det någon som övervakar Solo?