The Night of the Rabbit Demo
Förlora dig själv i en förunderlig och magisk berättelse, där allt är möjligt och ingenting är riktigt som det verkar. Häng med den unge Jerry och följ en märklig vit kanin till det besynnerliga riket Mousewood, ett land där djur kan prata och mysterierna frodas. Det är här som Jerrys dröm om att bli en trollkarl går i uppfyllelse, även om en hemsk, olycksbådande kraft kastar långa skuggor över skogen. Någon ger invånarna i Mousewood deras livs erbjudande – biljetter till den största magishow som världen någonsin har skådat. Men priset är högt, eftersom de blir tvungna att offra sina allra käraste ägodelar och även sina liv. När skuggorna sänker sig allt djupare över Mousewood har invånarna bara Jerry att vända sig till. I ett äventyr fullt av skratt, tårar, glädje och rädsla, utsätts den unge pojken för den ultimata prövningen och får lämna sin barndom och världen han en gång kände bakom sig.