The DioField Chronicle DEMO
Det här är historien om ett gäng legosoldater som blev legendomspunna. En smutsig och uppslukande berättelse som fått liv genom den senaste tekniken. Vi presenterar ""Real Time Tactical Battle"" (RTTB), ett nytt stridssystem i realtid med stora strategiska inslag. Starten på ett nytt strategirollspel som utvecklats av ett skickligt team med gott om erfarenhet. ■Ett helt nytt strategirollspel som berättar en historia om krig och heder, i en unik och vacker värld med influenser från fantasy, medeltid och nutid, med ett djupgående och innovativt stridssystem i realtid. ■Djupgående, strategiska och taktiska strider i realtid Striderna i spelet definieras av bedömningar av slagfältets förhållanden i realtid och avgörande order som drar nytta av truppernas styrkor och svagheter för att få ett övertag gentemot fienden. Utnyttja en mängd olika färdigheter, klasser och utrustning på ett listigt sätt för att slutföra ditt uppdrag. ■Realistiska stridsscener i ”diorama”-stil Detaljrika skildringar av miljöerna på ön DioField och unik grafik i ”diorama”-stil medan du leder dina styrkor som general. Vi presenterar en gratis demoversion av ""The DioField Chronicle"", där du kan föra över dina framsteg till det fullständiga spelet. I denna demo kan du spela från spelets inledning till slutet av kapitel 1. *Denna demo består av ett avsnitt ur det fullständiga spelet. *Det är möjligt att föra över spardata från demon till det fullständiga spelet *Det är möjligt att föra över spelframsteg och karaktärsnivåer till det fullständiga spelet. *Innehållet kan skilja sig från det fullständiga spelet.