Sea of Stars Demo
Sea of Stars berättar historien om två solståndsbarn som kombinerar solens och månens kraft för att utföra solförmörkelsemagi – den enda kraften som kan stoppa monstren från en ondskefull alkemist känd som Fleshmancer. Även om demoversionen innehåller områden som finns i det färdiga spelet har vi sett till att välja en del som inte avslöjar för mycket av berättelsen. Den är framtagen för att ge kontext, men framförallt visa spelets huvudsakliga spelsystem och mekaniker.