SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Demo
Toto je demoverzia hry SD Gundam Battle Alliance, ktorú je možné hrať až do DIRECTORY 1, Mission Tekkadan (End). Uložené dáta je možné preniesť do plnej hry! V úplne novom akčnom RPG SD Gundam Battle Alliance sa do centra pozornosti dostávajú obleky Mobile Suit aj postavy z celej histórie série Mobile Suit Gundam. Bojová aliancia za nápravu falošného sveta Príbeh sa odohráva vo svete G: Universe, kde sa kánon série Gundam zvrtne tak, že ho nikto nedokáže predvídať. Aby hráč dokázal napraviť pokrivenú históriu sveta, nastúpi do čela 3-členného družstva pozostávajúceho z oblekov Mobile Suit a pilotov z celej histórie série Gundam – je tu skutočná „bojová aliancia“. Čo sa skrýva za záhadným fenoménom? Zúčastnite sa bitiek SD Gundam na úplne novej úrovni! Rozpútajte vizuálne úžasné kombá a zažite neuveriteľnú akčnú RPG hru s obľúbenými postavami série Gundam. Doprajte si širokú škálu zbraní oblekov Mobile Suit a rozdrvte nápor nepriateľov! Skreslenie reality: Obnovíte poriadok? Podivné javy známe ako Breaks premieňajú legendárne okamihy z histórie série Gundam a vašou úlohou je všetko napraviť. Zažite najslávnejšie scény z histórie Gundamu a vrhnite sa do vývoja nových oblekov Mobile Suit, ktorými rozšírite svoj arzenál. Hromaďte kapitál aj rozširujúce diely a premeňte svoj Mobile Suit na ultimátny stroj. Vrhnite sa do plnenia misií s priateľmi v režime online hrania pre viacerých hráčov! V režime hry pre viacerých hráčov môžete ako 3-členný tím prechádzať hru až s dvoma ďalšími hráčmi. Vrhnite sa do boja sólo alebo s priateľmi! ※U niektorého obsahu je prevod do plnej hry obmedzený. ※Niektoré funkcie sú v demoverzii obmedzené. ※Obsah a hudobný sprievod boli v rámci demoverzie upravené a líšia sa od plnej hry. ※Hra viacerých hráčov je možná medzi demoverziami. Nie je k dispozícii medzi demoverziou a plnou hrou.