SCARLET NEXUS Demo Edition
Detta är en demoversion av SCARLET NEXUS. En del funktioner är begränsade i den här versionen. - Vad ingår i demoversionen? Spela som någon av de två huvudkaraktärerna, Yuito Sumeragi eller Kasane Randall. Innehåller actionfyllda spelupplevelser med psykokinetiska krafter, hjälp från olika allierade och många filmsekvenser. - Vad är SCARLET NEXUS? En civilisation som i en avlägsen framtid utvecklats av "krafter" härjas nu av "Främlingar" som regnar ned från himlen. Främlingarna var nästan osårbara tills enastående Psionics samlades för att bilda Other Suppression Force och skydda folkets liv och egendom. Yuito Sumeragi ville gå med i OSF eftersom de hade räddat hans liv när han var en liten pojke. Kasane Randall värvades på grund av sin enastående starka kraft. Tillsammans kan dessa båda användare av psykokinetik strida med OSF och lära sig mer om inte bara sina egna krafter, utan också världen de lever i och de mörka krafter den döljer. Upplev en spännande berättelse i en värld utvecklad av hjärnor och teknik. Spela som en karaktär med psykokinetisk förmåga och kämpa tillsammans med dina lika talangfulla allierade ur två olika karaktärers perspektiv i detta Brainpunk-actionrollspel. *Spelet har anpassats på vissa sätt för den här demoversionen.