RESIDENT EVIL 2 R.P.D. Demo
Resident Evil 2 släpptes första gången 1998 och kom att bli ett av de mest ikoniska spelen genom alla tider. Nu är det tillbaka, helt omgjort för nästa generations konsoler. Spela individuella kampanjer för både Leon Kennedy och Claire Redfield i helt nytt tredjepersonsperspektiv medan du utforskar de zombiehärjade områdena i Raccoon City, som nu gjorts om med makalös detaljrikedom i Capcoms egna RE Engine. Nya pussel, berättelser och områden ger både nya och gamla fans skrämmande överraskningar!