OUTRIDERS-demo
Ta dina första steg in i en våldsam framtid i OUTRIDERS-demon och prova det mest aggressiva RPG-skjutarspelet i genren. Med alla fyra klasser tillgängliga, tillsammans med de första fyra brutala förmågorna från varje klass, kan du lönnmörda dina fiender som Trickster, bränna upp dem som Pyromancer, attackera på nära håll som Devastator eller slå till på avstånd som den mystiska Technomancer. Spela i enspelarläge eller med upp till två vänner i prologen och de första två timmarna av OUTRIDERS. OBS! OUTRIDERS-demon kräver ett kostnadsfritt Square Enix-medlemskonto. Detta gör att du kan överföra dina framsteg, inklusive din anpassade Outrider-karaktär, till det fullständiga spelet. Square Enix-medlemmar får även en gratis Slick and Smooth-gest i spelet! OUTRIDERS-demon kräver också onlineåtkomst under spelets gång. Spelet utnyttjar Smart Delivery för att få åtkomst till både Xbox One-spelet och Xbox Series X-spelet när det finns tillgängligt.