Minecraft-startsamling
Det här paketet innehåller massvis med saker som hjälper dig utforska vad du kan göra med Minecraft, inklusive en grekisk mytologi-mix, ett plast-texturpaket, Utseendepaket 1 och skurk-utseendepaket. 700 Minecoins! Köp kartor, utseenden, texturpaket och massa annat från marknaden i spelet med dem!